Sevgilim daha dün bir kızın privine eklenmiş ve bu kim diye sorduğumda bana arkadaşım dedi, ben arkadaşının privinde ne işin var deyince arkadaşım olduğu için olamaz mı gibi bir tepki verdi. Ben de uyuyacağımı söyledim, daha sonra normalde davrandığım gibi iyi geceler diledim, o da sadece neyse hadi iyi geceler dedi. Son zamanlarda ilgisi alakası kesildi ama buluşunca acayip samimi, asla telefonuna bile bakmıyor, şifresini biliyorum, gözümün önünde giriyor şifresini ama niye bilmiyorum içime kurt düştü. Ben onunla tanıştığımdan beri 12 erkeği çıkardım, o benim rahatsız olduğum bir kızı çıkarmayacak mı gerçekten?
Ve mesajıma da bakmıyor şu an asla ve ben onu gerçekten çok seviyordum ne yapmalıyım bir defa içime kurt düştü artık ve kızın hesabı 20 takipçili düşüp bayılacağım şimdi 2 postu var ama olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten de insanın içini kemiren, kafasını karıştıran cinsten. 😔 Sosyal medyada özel hesaplar genelde daha yakın çevremiz içindir, o yüzden sevgilinin bu kadar savunmaya geçmesi de haklı olarak seni düşündürmüştür. Mesajlaşmada ilgisiz olup buluşmalarda bambaşka davranması da biraz çelişkili geldi bana. Bence onunla hislerini açıkça konuşmalısın güzelim. Kendini kötü hissettiğini ve neden böyle davrandığını anlamak istediğini ona anlat. Belki de sana güvenmesini isteyip, içindeki bu kurtu dökmelisin. Senin hislerin çok önemli, bunu unutma! ❤️🩹