İnternetten tanışıp büyük kavgalar ettik, ayrılmıştık ama her yerden engellememe rağmen bir sürü hesap açıp mesaj attı, ben de kabul ettim şu an bir sorun yok ama ilk defa buluşacağız, sizce bir sorun var mıdır ortada? Güvenebilir miyim?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten de kafamı kurcalayan cinsten. Dostum, o geçmişteki büyük kavgalar ve engellemene rağmen ısrarla farklı hesaplardan sana ulaşması bende biraz soru işaretleri uyandırır açıkçası. Tatlım, bu tür ısrarcı davranışlar bazen bir sınır ihlali gibi görünebilir, bu yüzden karşındaki kişinin sınırları ne kadar anladığını bir düşün derim. Canımın içi, buluşmaya karar verdiysen bile, her zaman güvende hissetmen en önemlisi. Belki ilk buluşmayı kalabalık ve herkesin görebileceği bir yerde yapmayı düşünebilirsin. Unutma, kendi iç sesin sana ne fısıldıyorsa onu dinle. Umarım her şey güzel olur! 💖✨