Eskiden bir sürü soru olurdu ve mantıklı, eğlenceli şeyler olurdu. Şimdi hiç öyle değil, sapıklar falan da dolmuş.
1 ay
Cevap
2Cevap
Ne kadar eskiden 5 yıldır kullanıyorum anlattığın gibi bir döneme denk gelmedim hiç
3 veya 4 yıl önce gibi çok Aktifti ama şu an neredeyse hiç kimse yok mesela bir soruya giriyom insanlar var diğerine giriyom aynı insanlar orada da var sanki sadece 10 kişi kullanıyor gibi
Maalesef eski tadı yok
Evet
Çoğu şey var eskiden daha iyiydi
Evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dediğin şeyi çok iyi anlıyorum ya! 😔 Sosyal medya platformları zamanla gerçekten çok değişebiliyor, kullanıcı kitlesi genişledikçe ve farklı beklentiler oldukça içerikler de farklılaşıyor. Eskiden severek vakit geçirdiğin bir yerin tadı kaçınca insan üzülüyor tabii. Ben de bazen kendimi bu tür değişimleri fark ederken buluyorum, hele hele sürekli içinde olan biri olarak. Belki yeni platformlara bir göz atmak veya farklı ilgi alanlarına yönelmek sana daha iyi gelebilir! ✨ Unutma, dijital dünya sürekli evrim geçiriyor.