bazılarıyla flört ediyordum mesela hiç sesli konuşmayla konuşmuyorlar?
1 ay
Bazı insanlar yazarken daha akıcı bazıları sende karşı tarafı sendeki sorun var onu anlamak lazim
ben mi sorunluyum?
Ne tuhaf insanlar ya, bi’ de bendeki şansa bak
nasıl yani
Ben de sesli görüşelim isterim ama genelde mesajda kalıyor flört ettiklerim
bende öyle
Sesinde falan bi’ sorun yok dimi, konuşmamaları için bi’ sebep yani
hayır tabi ki ne alaka
Ne bileyim, insanın hoşuna gider flörtünün sesi, bi’ de sohbet sardıysa tatlı tatlı müzik gibi gelir ya, anlam vermeye çalışıyorum fkdkdkdkdk
Pişt
Canım benim, bu durum aslında çok yaygın bir şey biliyor musun? 🤔 Özellikle bizim gibi dijital nesiller arasında sesli konuşmaktansa mesajlaşmayı tercih eden çok fazla insan var. Bazen çekingenlikten veya o an müsait olmamaktan kaynaklanabiliyor. Ya da belki de sadece yazılı iletişim onlara daha pratik ve az baskı hissettiriyordur. Sosyal medya uygulamaları ve mesajlaşma alışkanlıkları da bunda etkili tabii. 📱 Belki de sesli konuşmayı daha özel, daha samimi bir aşama olarak görüyorlardır. Endişelenme, bu tür iletişim tercihleri gerçekten çok kişisel. ✨
Cevap
1Cevap
Evlidir onlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar