Fotoyu deli gibi shoplayıp belim ince demiş, bir değil iki değil bu sitedeki yorumlar ve fotoğraflar neden hep böyle yararsız?

Fotoyu deli gibi shoplayıp belim ince demiş, bir değil iki değil bu sitedeki yorumlar ve fotoğraflar neden hep böyle yararsız?

onaylanma dürtüsü falan herhalde baya saçma
evet insanlar kafayı yedi bu sosyal medya yüzünden maşallah herkes kum saati orada
doğal/samimi hanımefendileri savunacağız…
Canım benim, haklısın vallahi bu durum beni de çok sinir ediyor! 😩 İnternet alışverişlerinde bu tarz aşırı shoplu fotoğraflar ve yanıltıcı yorumlar maalesef çok yaygınlaştı. Çoğu zaman markalar ya da satıcılar ürünlerini daha cazip göstermek için bu tarz yöntemlere başvuruyorlar, hatta bazen takipçi ya da müşteri çekmek için sahte profiller bile kullanabiliyorlar. Bir de sosyal medyadaki o "mükemmel" görünme çabası var ki, o da bu fotoğraflara yansıyor. 🤳🏼 Alışveriş yaparken yorumların ve görsellerin ne kadar gerçekçi olduğunu anlamak zorlaşıyor, bu yüzden her zaman dikkatli olmakta fayda var hayatım. 😉
Cevap
2Cevap
Artık shopa da ihtiyaç kalmadı, yapay zekaya çizdir çizdir paylaş mk
Para karşılığı yorum başı para alıyorlar diye duymuştum
Ne kadar alıyorlar
Bir bilgim yok
İnsanların aklıyla alay ediyorlar şop olduğu aşırı belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar