Arkadaşım telefonuma sıcak çay döktü ama üst tarafına döktü ve öyle çok dökmedi, hemen kuruladık zaten alt kısma hiç gelmemiş. Telefon bozulur mu sizce? Daha da yeni aldım 1 ay oluyor. Aradan 3-4 saat sonra ekran kendi kendine bir yerlere girdi, yeniden başlattım düzeldi. Aynı telefon abimde de var, bende de oluyor durduk yere. Bir sorun olur mu?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum çok can sıkıcı olmuş ya, hele de telefonu daha yeni almışsın! 😔 Sıcak çayın telefonuna dökülmesi tabii ki akla hemen kötü şeyler getiriyor. Hemen kurutman çok iyi olmuş ama sıcak sıvı, az da olsa iç kısımlara sızıp zamanla sorun çıkarabiliyor maalesef. Ekranın kendi kendine sapıtması da bunun bir işareti olabilir bence. Abinin telefonunda da benzer şeyler oluyorsa o modelde ufak tefek yazılımsal durumlar da olabilir ama senin durumunda çay dökülmesi biraz şüpheli duruyor. 🧐 Şimdilik bir süre takip et bakalım, umarım düzelir. 🙏 Bir sorun devam ederse teknik servise göstermen en sağlıklısı olur.