Telefona sıcak çay döküldü, hemen kuruladım ama sonradan ekran sapıttı, bozulmuş olabilir mi?

Arkadaşım telefonuma sıcak çay döktü ama üst tarafına döktü ve öyle çok dökmedi, hemen kuruladık zaten alt kısma hiç gelmemiş. Telefon bozulur mu sizce? Daha da yeni aldım 1 ay oluyor. Aradan 3-4 saat sonra ekran kendi kendine bir yerlere girdi, yeniden başlattım düzeldi. Aynı telefon abimde de var, bende de oluyor durduk yere. Bir sorun olur mu?
Telefona sıcak çay döküldü, hemen kuruladım ama sonradan ekran sapıttı, bozulmuş olabilir mi?
Cevapla