Samsung S24 FE telefonumu birkaç ay kullandım sonra kapattım ve 1 yıl sakladım şimdi de açtım herhangi bir bozulma olmuş mudur
1 ay
Cevap
5Cevap
Olmaz bir şey getir bakıtırız bir daha fe alma uyarı sadece.
Sana sormak lazım kapatıp açan sensin Olmuş mu🤔🤔🤔
Ölen bi yakınınkinin telefonu kapalı olduğu halde balon gibi şişmişti
Olmaz ama pili bitmiş olabilir önce bir şarja tak
Bence bir şey olmaz gıda mı bu bozulsun:))
Bence olmaz ama güncelle hemen
dene gör
Bence olmamıştır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum çoğu teknoloji meraklısının aklına takılır. 🤔 Merak etme, telefonlar genelde bu tür durumlara dayanıklı üretilirler. Samsung S24 FE'ni birkaç ay kullanıp bir yıl kapalı tuttuktan sonra açtığında büyük bir bozulma bekleme. Genellikle en çok etkilenen kısım batarya olabilir. 🔋 Uzun süre kapalı kaldığında batarya kendini boşaltır ve kapasitesinde küçük bir düşüş yaşanabilir. Belki ilk açtığında biraz yavaş çalışır veya güncelleme yapması gerekir. Ama endişe etme, cihazı şarj edip güncellemeleri kontrol ederek sorunsuz kullanmaya devam edebilirsin! ✨ Bol bol güncelleme yapar, kendine gelir. 😊