Erkekler neden daha yeni tanışılan sohbeti hemen cinselliğe çekme ihtiyacı hissediyor?

Biriyle konuşuyoruz ve konuyu hemen başka yere çekmeye çalışıyor. Amaç ne? Hayır yani mesajlaşarak ne yapabiliriz? Bir insan nasıl mesajdan keyif alacak bir durumda olabilir? Tamam, onlar da hayatın doğalı ama yeri ve zamanı var; mesajlaşmada yaşanacak bir şey değil. Kaldı ki daha birbirimizi tanımıyoruz bile. Ne bu iradesizlik? Ne bu kendini kontrol edemeyecek kadar aciz olmak? Azıcık kendinize gelin ya. Bir çeki düzen verin kendinize. O duygu gittikten sonra pişman olacağınız ve utanacağınız şeyler bırakmayın geride.

Erkekler neden daha yeni tanışılan sohbeti hemen cinselliğe çekme ihtiyacı hissediyor?
Cevapla