Ailem arayınca telefonları açmıyorum, sürekli bir şey istiyorlar; sizce haklı mıyım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba, ailemden telefonunu açmadığım kişiler var teyzem bazen, babam, kardeşim konuşmayı bilmiyorlar öküz gibiler ve sürekli bir şey istemek için arıyorlar, ben de açmıyorum. Yüz yüze görüşünce isyan ediyorlar tabi açmıyorsun vs deyip hakkımda arkamdan konuşuyorlar. Doğru mu yapıyorum sizce? Ben kimseden bir şey istemiyorum da arayıp istekte bulunmuyorum ama onlar öyle. Sizce ne yapmalıyım? Bu durumdan dolayı çok laf işitiyorum, herkes telefonları açmıyormuşsun neden diye soruyor sinir oluyorum sizce?

Ailem arayınca telefonları açmıyorum, sürekli bir şey istiyorlar; sizce haklı mıyım ne yapmalıyım?
Cevapla