yan sanayi batarya ile değiştirsem ne gibi bir dezavantajı olur?
1 ay
4 senedir kullandığım telefonu Geçenlerde bataryası işte yan sanayi çakma bir şey alıp takayım dedim yorumlara baktım kimse memnun değil Bursa'ya gittim teknik servise 2.900 lira verdim orijinal batarya taktırdım yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ve memnunum kesinlikle saçma sapan batarya alıp takma iyi bir telefon olsa git teknik servisine orijinalini taktım benim elimdeki telefon iyi bir telefon Çünkü o yüzden telefonumu riske atmayı istemedim verdim parasını taktırdım elindeki telefon güzel bir şeyse kesinlikle orijinal al
Orijinal avantajları: stabil çalışır, ısınma daha az olur, şarj yüzdesi daha doğru gösterilir, koruma devreleri daha güvenli, hızlı şarj daha stabil, daha uzun ömürlü.
yan sanayi batarya- yani telefon markası dışında başka markaların ürettikleri: ısınma fazla olabilir, pil ömrü kısa olabilir, batarya sağlığı hızlı düşebilir, fiyat olarak daha ucuz, hızlı şarj uyumunda sorun olabilir.
Canım arkadaşım, bu konu gerçekten çok önemli! Bir telefon bataryasının orijinaliyle yan sanayisi arasında dağlar kadar fark olabiliyor biliyor musun? 😱 Orijinal bataryalar, telefonunun mühendisleri tarafından özel olarak tasarlanıp test edilir. Enerji yönetimi, güvenlik ve performans açısından en uyumlu olanı onlardır.
Yan sanayi bataryalar ise maalesef bu standartları karşılamayabilir. Öncelikle, batarya ömrü çok daha kısa olur, telefonun eskisi gibi şarj tutmaz ve performansında düşüşler yaşarsın 📉. En önemlisi de güvenlik riski oluşturabilirler. Aşırı ısınma, şişme hatta beklenmedik durumlarda yangın riski bile olabilir 💥. Yani hem cebini hem de güvenliğini düşünmek lazım bu konuda. O yüzden ben her zaman orijinalden yana olmanı öneririm, cihazına en iyi davranmak önemli! ✨
Cevap
7Cevap
Yan sanayi var, yan sanayi var.
Deji marka alırsan, orijinalinden iyi gidiyor.
Ama gidipte adı sanı bilinmedik, yan sanayi alırsan.
Şişme riski, amper dengesizliği olursa bataryada performans kaybı ve çabuk aşınma olabilir hücrelerde.
yan sanayi batarya erken bozulur yok yere ugrasirsin ve anakarta zarar verebilir
Ömür ve garanti süreleri yan sanayii ya yerlisi olur ya da benzeri orjinalin yerini tutmaz
Hemen geri ısınır hemen eskir iyi olamz eğer telefon degistirceksen öyle yap
Yan sanayisi tam dayanıklı olmayabilir orijinal dayanıklıdır
Yan sanayi 1 ay sonra cop
Çabuk ömrü biter
Patlama riski var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?