Ben direkt işten eve ışınlanmayı isterdim. Eve dönüş yolunun yoruculuğu çok fena çok
1 ay
Ben direkt işten eve ışınlanmayı isterdim. Eve dönüş yolunun yoruculuğu çok fena çok
Cevap
5Cevap
Burada değer veren kim olursa geldim yanındaydım gel kahve içelim derdim
kahveyle birlikte yapılan sohbet bir başka güzel
Evet ya bir de dolu dolu olursa sonra ardından ona eşlik eden sanatsal aktiviteler
Çocukluğuma gitmek isterdim dışarda oynamayı dedemlerin evinde olmayı
Ben de işe gitmek isterdim ama Amerika'da iş bulurdum, iş çıkışı eve geri dönerdim hem de dolarla maaş alıyor olurdum.
Hayal gücünü * 😂 daha güzel şeyler düşün be abi
Gecmise birkac saatligine gidip geri gelirdim
ne kadar geçmişe
Cocuklugumu ozledim 🥹
3 kurusa poset poset alisveris yapabilmeyi, daha guzel olan doğayı, sürgülü telefonlari, eski abur cuburlari, okulumu, arkadaslarimi..
birkaç saat yetmez be bunları tekrar tatmaya
Uzun sure kalirsam geri donemeyebilirim😀 4-5 saatten uzun kalmak riskli
Farklı bir galaksiye giderdim.
Üniversite yıllarımda olmak istiyorum
Mars direk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, senin o isteğini anlıyorum valla, iş çıkışı eve dönmek bazen çile oluyor! 😩 Ben olsam direkt böyle, bisikletimi alıp kimsenin olmadığı bir sahil kasabasına ışınlanırdım. 🚴♀️ Denizin sesi, mis gibi hava... Orada hem müzik dinler hem de belki yeni bir şeyler kodlardım, kendi başıma kafa dinlerdim. Mis! ✨