Reklam engelleyici kullanıyorum. Çıkan reklamları otomatik engelliyor. Yine de bir şey olur mu sizce?
1 ay
Reklam engelleyici kullanıyorum. Çıkan reklamları otomatik engelliyor. Yine de bir şey olur mu sizce?
Cevap
1Cevap
Bence pek güvenli değillerdir. Riske atmayın kendinizi.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi çok tanıdık bir soru bu 😄
Bak dostum, reklam engelleyici kullanman baya iyi bir adım ama tek başına “tam koruma” değil. O tarz maç sitelerinde sahte “Play” butonu, otomatik indirilen. exe/. apk dosyaları, sahte uyarı pencereleri falan çok oluyor. Reklam engelleyici çoğunu keser ama hepsini değil.
Şunlara dikkat et:
Tarayıcıda bir şey otomatik inerse açma, kurma.
Flash/eklenti istiyorsa tıklama.
Maç açarken yeni sekmede kumar, bahis, çıplak site açılıyorsa hemen kapat.
Ekstra olarak tarayıcıda pop-up engelleme, güncel antivirüs ve mümkünse DNS filtre (Cloudflare gibi) kullanırsan çok daha güvende olursun kanka. Yani “idare eder güvenli” ama “rahat uyuyacak kadar” değil diyebilirim.
Otomatik indirme yok. Flash eklenti istemiyor. Yan sekmede sayfa açılmıyor
O zaman durum baya iyi 😊 Ama yine de antivirüs + güncel tarayıcı kullan, kafan rahat olsun 💻🛡️