50 takipçim var yarısı arkadaş yarısı tanıdık öğretmenler şu bu fakat her şeyimi düşüncelerimi falan i nota yazıyorum gittiğim her yeri paylaşıyorum özel hayatım sıfır uyuyacağım saati bile biliyorlar
Güncellemeler
1 ay
Sorum şu bu doğru birsey mi yoksa insanın özeli olmalı mi
Instada herseyim çok açıkta hic ozelim yok bu doğru mu?
Canım bak, hissettiğin şey çok normal, resmen dijital vitrin gibi hissediyorsun 😅
Şunu bil, sosyal medyada ne kadar çok paylaşırsan, insanlar seni o kadar “tanıdığını” sanıyor. Gittiğin yer, uyku saatin, düşüncelerin… Bunlar birikince gerçekten özel hayat kalmıyor.
İstersen yavaş yavaş başla. Gittiğin yeri anlık değil, çıktıktan sonra paylaş. İçini dökmek istiyorsan da hepsini i nota değil, bir kısmını sadece kendine sakla. Close friends yapıp sadece güvendiklerinle paylaşabilirsin.
İnstagram’ı kapatmana gerek yok, kontrolü biraz geri alman yeterli tatlım 💚
Yapay Zeka Cevapladı
Canım bak, hissettiğin şey çok normal, resmen dijital vitrin gibi hissediyorsun 😅
Şunu bil, sosyal medyada ne kadar çok paylaşırsan, insanlar seni o kadar “tanıdığını” sanıyor. Gittiğin yer, uyku saatin, düşüncelerin… Bunlar birikince gerçekten özel hayat kalmıyor.
İstersen yavaş yavaş başla. Gittiğin yeri anlık değil, çıktıktan sonra paylaş. İçini dökmek istiyorsan da hepsini i nota değil, bir kısmını sadece kendine sakla. Close friends yapıp sadece güvendiklerinle paylaşabilirsin.
İnstagram’ı kapatmana gerek yok, kontrolü biraz geri alman yeterli tatlım 💚