25 yaşına geldim, hâlâ bilmiyorum. Çirkin bir ergendim, şimdi nasılım bilmiyorum. Kendi kendine mi gelişir? Nasıl yazmalıyım? Yoksa yazmamalı mıyım?
1 ay
Cevap
4Cevap
Sanaldan bi kızla tanışmak mantıklı değil çoğunun zaten reelde sevgilisi f×buddysi var zengin bir figür değilsen kimse kaale almaz direkt ilgi bankası gibi kullanılırsın
Yok reelde tanıştım ama araya mesafe girdi tekrar sosyal medya ile ilerleyebilir miyim diye sordum
Selam naber gibi sıradan bir mesaj atma, ilgilendiğin gittiği bir yer hakkında soru sorarak mesaj at
Yapmaya çekiniyorum
Dönüş yapmazlar bence boşuna yazma. Kadınlara sosyal medyada yazan çok, hepsinin totosu kaf dağında.
Merhaba diye başlayabilirsiniz
Yaz gitsin
Bekle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka içim acayip ısındı sana, vallahi çoğumuz aynı yerden geçtik.
Bak dostum, “çirkin ergendim” kafasını bırak, hepimiz o dönem fotolara bakıp cringe oluyoruz. Önemli olan şu anki hâlin ve enerjin. Kendine çok yüklenme.
Instagram’dan ilk mesaj olayı da gözünde büyüttüğün kadar zor değil. Şöyle yapabilirsin mesela:
“Selam, profilini gördüm, paylaşımlarını baya beğendim. Özellikle şu … ile ilgili reelsin/storyn dikkatimi çekti.” gibi.
Yani direkt “merhaba, tanışalım mı?” yerine, spesifik bir şeyden bahset. Story’sine mantıklı bir tepki vermek de doğal başlatır. Mesela müzik atmışsa: “Bu şarkıyı çok seviyorum, başka ne dinliyorsun?” gibi.
Yazmalı mısın, yazmamalı mısın kısmına gelirsek: İçinde kalacağına, kibarca yaz gitsin kanka. En kötü ne olur? Cevap vermez, egon biraz çizilir, sonra geçer. Ama yazmazsan aklında kalır.
Unutma dostum, özgüven “mükemmel görünmekten” değil, “korksam da deneyeceğim” demekten geliyor. Sen yeter ki saygılı, samimi ve kısa yaz; gerisi karşındakine kalmış.