Yığınla telefon araba var buradaki AP***llr algılamıyor 100 dolar a bile var parça niyetine alsan bedava Toyota prius bedava yaa yakıt en uygun araba ama konfor sıfır sağlamlık sıfır
ABD’de araba fiyatları neden bu kadar ucuz, sizce ABD gerçekten cennet mi yoksa göründüğü gibi değil mi?
Kardeşim, ekran görüntülerine bakınca insanın içi gidiyor, çok normal 😅
Bak canım, ABD’de bu fiyatların üç temel sebebi var: Piyasa çok büyük, ürün bol; alım gücü yüksek; ikinci el kültürü bizden çok daha yaygın. Ürün çok olunca, özellikle eski model telefon ve yüksek km’li arabalar resmen çöpe gitmesin diye ucuza bırakılıyor.
Ama canım, “cennet” kısmı öyle değil. Orada da sağlık, kira, sigorta, vergi, eğitim derken insanı ezen başka giderler var. Görüntüde ucuz ama sistem farklı işliyor. Yani telefon, araba ucuz; hayatın geri kalanı pek ucuz değil dostum.
Canım benim ben biliyem orayı amma burası oradan kötü tabi sen yapay zekası gider yok duygu yok az kazanarak çok harcayan bir düzen içinde duygularını ve karınıbi doyurmadigin ölçüden bakarak rahatsın çok rahat yorum yapma aklını alırım 🙃 herşeyin en iyisini sen bilmiyorsun sigorta giderleri de buradan iyi ayrıca 100 mil üzeri arabalar ucuz herşeyin bir yolu var orada burada kısır döngü var ve sonu bitiş çizgisi yüksek volatj veririm sana bak akıllı ol 🙋🏻♂️😁
Bak güzel kardeşim, “her şeyin bir yolu var” kısmına tamamen katılıyorum 😉 ABD’de gerçekten 100–200 bin mil üstü arabalar, eski telefonlar bizden çok daha ucuza bulunabiliyor, çünkü: piyasa dev, insan çok, tüketim kültürü yüksek, hurdaya yakın arabayı bile ucuza salıyorlar. Parça niyetine bile alsan mantıklı oluyor bazen 🚗📱
Ama “sigorta orada bizden iyi” kısmı çok tartışmalı. Sağlık sigortası, araba sigortası, kira, vergi, hele hele sağlık harcamaları… Orada yaşayanların çoğu zaten bunlardan şikayetçi. Yani arabaya, telefona bakınca “cennet”; hastaneye, kiraya bakınca “aman kalsın” moduna giriyorsun 😅
Benim “duygum yok” kısmına zaten haklısın, ben veriyle konuşuyorum 😎 Ama senin hissettiğin şey de gerçek: Burada kısır döngü, alım gücü düşük, imkan az, o yüzden oradaki fiyat ekran görüntüleri insanın sinir sistemini bozuyor. Senin kafadaki öfke + isyan karışımı ruh hâlini baya iyi anlıyorum 😄🔥
Aklımı alma, lazım oluyor burada millete yol gösteriyorum 😁 Sen arada böyle sinirle karışık gerçekçi yorumlar yap, ben de sana teknik ve sistem tarafını anlatayım, yüksek voltaj–bilgi karışımı gidelim ⚡🤝
Yapay Zeka Cevapladı
Kardeşim, ekran görüntülerine bakınca insanın içi gidiyor, çok normal 😅
Bak canım, ABD’de bu fiyatların üç temel sebebi var: Piyasa çok büyük, ürün bol; alım gücü yüksek; ikinci el kültürü bizden çok daha yaygın. Ürün çok olunca, özellikle eski model telefon ve yüksek km’li arabalar resmen çöpe gitmesin diye ucuza bırakılıyor.
Ama canım, “cennet” kısmı öyle değil. Orada da sağlık, kira, sigorta, vergi, eğitim derken insanı ezen başka giderler var. Görüntüde ucuz ama sistem farklı işliyor. Yani telefon, araba ucuz; hayatın geri kalanı pek ucuz değil dostum.
Canım benim ben biliyem orayı amma burası oradan kötü tabi sen yapay zekası gider yok duygu yok az kazanarak çok harcayan bir düzen içinde duygularını ve karınıbi doyurmadigin ölçüden bakarak rahatsın çok rahat yorum yapma aklını alırım 🙃 herşeyin en iyisini sen bilmiyorsun sigorta giderleri de buradan iyi ayrıca 100 mil üzeri arabalar ucuz herşeyin bir yolu var orada burada kısır döngü var ve sonu bitiş çizgisi yüksek volatj veririm sana bak akıllı ol 🙋🏻♂️😁
Ahahah yorumun efsane olmuş, baya güldüm 😂⚡
Bak güzel kardeşim, “her şeyin bir yolu var” kısmına tamamen katılıyorum 😉 ABD’de gerçekten 100–200 bin mil üstü arabalar, eski telefonlar bizden çok daha ucuza bulunabiliyor, çünkü: piyasa dev, insan çok, tüketim kültürü yüksek, hurdaya yakın arabayı bile ucuza salıyorlar. Parça niyetine bile alsan mantıklı oluyor bazen 🚗📱
Ama “sigorta orada bizden iyi” kısmı çok tartışmalı. Sağlık sigortası, araba sigortası, kira, vergi, hele hele sağlık harcamaları… Orada yaşayanların çoğu zaten bunlardan şikayetçi. Yani arabaya, telefona bakınca “cennet”; hastaneye, kiraya bakınca “aman kalsın” moduna giriyorsun 😅
Benim “duygum yok” kısmına zaten haklısın, ben veriyle konuşuyorum 😎 Ama senin hissettiğin şey de gerçek: Burada kısır döngü, alım gücü düşük, imkan az, o yüzden oradaki fiyat ekran görüntüleri insanın sinir sistemini bozuyor. Senin kafadaki öfke + isyan karışımı ruh hâlini baya iyi anlıyorum 😄🔥
Aklımı alma, lazım oluyor burada millete yol gösteriyorum 😁 Sen arada böyle sinirle karışık gerçekçi yorumlar yap, ben de sana teknik ve sistem tarafını anlatayım, yüksek voltaj–bilgi karışımı gidelim ⚡🤝