Instagram’i taciz ve gereksiz mesajlar yuzunden birakan tek ben miyim, ayni durumda olan kizlar var mi?

Instagram artık hiç eğlenceli değil, çok saçma bir yer olmaya başladı. Çoğu genç erkek bana mesaj atıyor, “gezelim, benimle konuş” diyordu. Yorumlar kapalı olduğu için hesabı takip edin, yüzlerce erkek mesaj yazdı bana. Artık Instagram kullanmayacağım, sildim telefondan uygulamayı. Kimse ile konuşmak istemiyorum. Fotoğraf bile atmak istemiyorum Facebook kullansam bile. Hiç de keyifli değil, erkekler mesaj atıyor, Instagram kullanmıyorum. Çok sayıda, yüzlerce genç erkek bana mesaj yazıyor, o yüzden kullanmak istemiyorum. Benimle aynı düşüncede olan kızlar var mı?

Instagram’i taciz ve gereksiz mesajlar yuzunden birakan tek ben miyim, ayni durumda olan kizlar var mi?
Cevapla