Samsung Yıllardır Kullanıcılarına sunduğu Samsung Mesajları Temmuz 2026 da kaldırıyor ne söylemek istersiniz?

Samsung uzun yıllar boyunca akıllı telefonların ve tabletler kendi Samsung Mesajlar uygulamasını kullanıma sunarken artık kaldırma kararı aldı Temmuz 2026'ya kadar kullanıcıların Google Mesajlara geçmesini öneriyor çok saçma kötü bir karar olmuş Samsung gözümden düştü ne alaka yani çok da güzel uygulama niçin bu desteği çekersin ki hatta Galaxy S25 Serisi Google Mesajlar ile gelmişti ben S24 Ultra kullanıyorum Samsung Mesajlar kullanıyorum şu an mecburen Google Mesajlar'a dönmem gerekecek
Samsung Yıllardır Kullanıcılarına sunduğu Samsung Mesajları Temmuz 2026 da kaldırıyor ne söylemek istersiniz?
Çok saçma kötü karar
Çok güzel yerinde karar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 ay
7 Mayıs 2026 Perşembe 02:45
Samsung Yıllardır Kullanıcılarına sunduğu Samsung Mesajları Temmuz 2026 da kaldırıyor ne söylemek istersiniz?
Cevapla