Sizce Nintendo Switch 2 almak mantıklı mı?

Oyun konsolu almak istiyorum ve genelde dijitalden ziyade oyunları konsol alacaksam fiziksel almayı tercih ediyorum çünkü mobilde kötü bir deneyimim oldu, ondan oyunum kaybolmasın diye öyle almayı tercih ederim ama öyle çok oyun oynayan birisi değilim, arada sırada kafa dağıtmak için falan oynuyorum ve genelde mobil dışında battle royale oyunları oynayamıyorum çünkü ben solak olduğum için bazı oyunlarda tuş ayarlanmadığı için zorlanıyorum. Sizce mantıklı mı almam ve dili Türkçe mi, PC gibi 2 dil olarak kullanılabilir mi? Konsol ve oyunları yedeklemek için verilerini abonelik falan almam gerekir mi ve bazı oyunlar hani bulut yedeklemiyor ya, başka türlü yedeklenir mi o tür oyunlar? Ve kaç GB almalıyım? Ama öyle çok oynamasam da bir sürü oyun alıyorum genelde çünkü bazen farklı oynamak istiyorum, başkasına giriyorum öyle, yani bayağı oyunum var ve bir de SD kart mı ne deniyorsa öyle bir şey almam gerekir mi, gerekirse kaç GB almam gerekir ve tablet gibi taşınır mı yoksa başka marka mı almalıyım sizce ve önerebileceğiniz bir marka ve oyunlar varsa adlarını ve markanın modelini de yazabilir misiniz? Herhangi bir bütçe sınırım yok.

Mantıklı
Değil
Başka marka al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 ay
Ayrıca kontrolcülerde genelde klavyeye kıyasla daha iyi oynuyorum ve birde bu dediğim konsolun hani pc de flash felan koy ak için bölmeleri olur ya öyle bölmeleri var mı tv felan bağlamak için varsa küçük mü çünkü benim pc de telefon kablosu gircek kadar küçükte.
Sizce Nintendo Switch 2 almak mantıklı mı?
Cevapla