Çok zottiri bi oyun oynuyorum "Supermarket Management Simulator" diye eldkrmdltöallf telefon 2dk da yanıyo nedeeen?

Kıytırık bi oyun hani ne diye cayır cayır yanar ki telefon, başka ağır oyunları oynayınca bile böyle ısınmıyor yaa😂 oyunda sarıyor he valla

Çok zottiri bi oyun oynuyorum "Supermarket Management Simulator" diye eldkrmdltöallf telefon 2dk da yanıyo nedeeen?
Cevapla