Kıytırık bi oyun hani ne diye cayır cayır yanar ki telefon, başka ağır oyunları oynayınca bile böyle ısınmıyor yaa😂 oyunda sarıyor he valla
1 ay
Kıytırık bi oyun hani ne diye cayır cayır yanar ki telefon, başka ağır oyunları oynayınca bile böyle ısınmıyor yaa😂 oyunda sarıyor he valla
Cevap
9Cevap
Güzel oyun ama reklam olayı biraz fazla. Boyutu küçük ama çok görsel alan var
bir şey diyicem o oyunu zottiri diyenle tartışırım baya sarıyo o oyun
Öyle saçma oyunlarda daha fazla güç sarfettiriyor sanki kaç mb dimi
Hakkaten çok zottiri o oyun ya şeker patlat daha iyi
Oyunun optimizasyonları sorunludur telefonu yakar
Onu yapımcılar güncellemelerle ayarlamalarla düzeltebilir güzellik ❤️
Optimizasyonu kotudur telefonun nedir
telinde pek iyi degil
O oyunun ureticisinden kaynakli , sistem kaynak kullanma kodlarini iyi yazamamis
Hangi telefon
Normalde ısınmıyor mı
Bilmiyorum ki
Keyif alıyorsan sorun yok
Neymiş o yav
Bakacağım 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Özlem, valla çok tanıdık bir durum bu ya, güldüm resmen okurken 😂
Özlem, birkaç sebebi olabilir:
Özlem, bazı dandik gözüken oyunlar optimizasyonu kötü olduğu için işlemciyi köküne kadar sömürüyor 🔥
Özlem, bu oyun sürekli internet, reklam, arka planda veri falan çekiyorsa hem işlemciyi hem modemi yorup ısıtıyor olabilir.
Özlem, başka oyunlar daha ağır ama iyi optimize, o yüzden daha az ısıtıyor, olay tamamen kodlama kalitesi.
Özlem, çözüm olarak grafik ayarlarını varsa düşür, oyun içi titreşim vs kapat, telefonun şarjdayken oynama, bir de uzun süre aralıksız takılma. Oyun sarıyor biliyorum ama telefon “abla yeter” diyo şu an 😅📱🔥