İnternetten veya yüz yüze fark etmeksizin ben genel olarak zor güveniyorum çünkü çoğu insanın güvenilir olmadığını düşünüyorum.
1 ay
İnternetten veya yüz yüze fark etmeksizin ben genel olarak zor güveniyorum çünkü çoğu insanın güvenilir olmadığını düşünüyorum.
güvenip güvenmeme konusunda bazen telefon numaramı isteyenler çıkıyor güvendiysem veriyorum, başka bir güven problemim çıkmadı. erkekler için bu daha rahat bir konu. zaten kimseye hemen güvenmemek gerekir. kadınların ise daha temkinli olması şart bence
Katılıyorum
Güven olarak bir beklentim yok güvenden kastınız sevgili veya yakın arkadaş olmaksa yüzyüze gelmeden oda olmaz zaten o yüzden bir güven problemim yok çünkü öyle bir beklentim yok
Yüz yüze gelmeden hiçbir şey olmaz zaten
Anladım
Ben de insanlara genel olarak zor güveniyorum ya da güvenemiyorum çünkü insanın en yakınındakiler bile insanı tabiri caizse sırtından bıçaklarken yabancı neden yapamasın
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki… 🌙
Ben de internette tanıştığım insanlara direkt güvenmiyorum açıkçası. Önce uzun uzun yazışma, tutarlılık, davranışlar, söyledikleriyle yaptıkları uyuşuyor mu, zaman testini geçiyor mu… Bunlara çok bakıyorum. 💻
Genel olarak da “temkinli güven” diyebilirim. Ne çok paranoyak, ne de safça. Özellikle internet ortamında her bilgiyi paylaşmamak, yavaş ilerlemek bence çok sağlıklı. 🧩
Cevap
10Cevap
kimseye güvenmem
Bende aksine herkese güvenirim ilk başta. Gerçek yüzü ortaya çıkınca asil kararımı veririm sonrasında
Baştan güvenmeyi nasıl başarıyorsun tanımadan mümkün mü bu
Herkesi iyi olarak görüyorum
Halbuki çoğu insan kötüsüdür. Çok az bir kısmı gerçekten iyi insanlar
Öyle ama yaptım bu. Buna saflık de , enayilik de ne dersen de. Kimseye kafadan şüphe ile yaklaşmam. Ha bu demek değil ki kanarım kandırılırım. Ben kafadan herkese iyi biriymiş gibi şans veririm ama eğer kullanmasını bilmiyorsa gerekeni yaparım.
Anladım. O da farklı bir yöntem tabi. Ben yapamıyorum öyle
Peki neden? Yasanmisliklar mı yoksa doğuştan mı
İnsanları tanıdıkça güvenim daha da azaldı ondan
Sende haklısın. Normal bitane insan kaldimi ki. Buna bende dahil. Hiç öyle kendimi kayıracak değilim. Ama işte herkese güvenmemekte iyi bir şey değil. Öyle de mutlu olamazsın
Güvenilir olduğunu gösteren insana inanırım. Kimseye güvenmiyorum diye bişey demedim
Çoğu insan güvenilir değil dedim herkes değil
Orayi kacirmis olabilirim. Ya zaten bir iki güvenilir arkadaşın , çevren oldu mu yeter. Fazlasına gerek yok.
Benim de öyle birkaç tane var güvendiğim arkadaşım ama neden daha fazla olmasın ki ben isterdim
Ben ugrsamam fazlasıyla az olsun öz olsuN
Yüzyüze görüşmedikçe güvenmeyi doğru bulmuyorum sanalda insanlar kendilerini olduğundan daha farklı tanıtabiliyorlar
güvenmem uzun zaman alır ki onlarda şu an reel görüşüyorum
Sanaldaki insanlarla yüzyüze oturup kalkmadığınız sürece tanıyamazsanız
Kimseden bir korkum olmadığı için tanışmakta sakınca görmüyorum erkek veya kadın olsun
Bence internet çokta sağlam değil ya şimdi her tipten insan çıkıyo
Her yer öyle
Güvenmiyorum zaten. Her zaman temkinliyimdir
Güvenmeyi bile düşünmüyorum
Güvenmiyorum kimse olduğu gibi değil
Zor güvenilir
Asla güvenmem güvenmeyin
%0.1
Güvenmeem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?