KYK yurdunda oda arkadaşımın telefon ışığı ve gürültüsünden rahatsız olmak abartı mı, normal mi?

En erken uyanan benim her zaman. Işığa, sese çok duyarlıyım, gürültüde ve ışıklı ortamda uyuyamıyorum. Arkadaşımın telefonu son seviye parlaklıkta odayı resmen aydınlatıyor ve sürekli tık tık ekrana tırnak vura vura birileriyle mesajlaşıyor. Dehşet rahatsız oluyorum. Bunu ona söylediğimde abarttığımı söyledi, gece uyuyamadığım için derslerde hep uyukluyorum gerçekten abartıyor muyum?

KYK yurdunda oda arkadaşımın telefon ışığı ve gürültüsünden rahatsız olmak abartı mı, normal mi?
Cevapla