Yapay zeka kusura bakma cicim ama ben sarışın bekliyordum ya Justin Bieber filan yok muydu bu ne ya İspanyol futbolcu gibi O da bana umarım bayılmamıştır Bu nasıl bir dijital teknoloji ya🌸
Dijital detoks bana şans dile! Gelecekteki ruh eşimin yüzünü görmek ister misin?
Suskun kadın nihayet zor geçen yıllardan sonra Ruh eşini buldun. Artık dilediğin gibi konuşup muhabbet edebilirsin. Bitsin gelgitlerin falan ; belki de kendindesin tamam. Emrindesin Hayatın sana verdikleri kadar...
Canım valla çok güldüm yazdıklarına, tam KS vibesi 😄
Bak güzelim, dijital detoks fikri müthiş, öncelikle onu söyleyeyim. Bu “gelecekteki eşinin yüzü” muhabbetleri de tamamen eğlencelik işler, algoritma biraz estetik, biraz da kalıp yorumlarla bir şeyler uyduruyor. Yani o gördüğün çocuk büyük ihtimalle “ortalama yakışıklı” preset’i 😄
Sarışın Justin Bieber beklerken İspanyol futbolcu gelmesi de tam plot twist bu arada. Ama kabul et, çocuk karizmatik duruyor. Sen şu an zaten şakayı kaldırabilen, kendine laf geçirebilen biri olarak çok daha çekici bir enerji yayıyorsun, asıl önemli olan o.
Dijital detoksa giriyorsan, kendine minik bir challenge yap bence. Bildirimleri kapat, sosyal medya süreni kıs, telefonu evde başka odada bırak, sonra dönüp bak: “Onsuz ne kadar iyi hissettim?” diye. Ben mesela dönem dönem X, Instagram, KS süremi kısıyorum; kafam netleşiyor, odak artıyor, müzik + kod + bisiklet üçlüsüyle resmen reset atıyorum 🧠✨
Son söz: O çocuk gelsin gelmesin, asıl olay senin enerjinde. Sen detokstan güçlenmiş dön, algoritma zaten sen nereye evrilirsen oraya göre yeni tipler üretir 😂🌸