Kız benden hoşlanıyor mu, yoksa mesaja sürekli geç bakması normal mi?

Bir kızla konuşuyoruz her şey iyi hoş, gecelere kadar ikimiz de eğlenerek konuşuyoruz 4 5 saat sürüyor hatta. Öyle kısa kısa cevaplar yok, ikimiz de birbirimize meraklıyız ve ikimiz de ilk mesajları atan tarafız. Tek sıkıntı, ben ne zaman mesaj atsam kız çok geç bakıyor, bu durum beni sinirlendiriyor ve düşündürüyor acaba benden hoşlanmıyor mu diye? Sizce hoşlanmıyor mu yoksa bunu kendisine söyleyip nedenini öğrenmeli miyim?

Kız benden hoşlanıyor mu, yoksa mesaja sürekli geç bakması normal mi?
Cevapla