Instagram uygulamasını sadece rahatsız eden erkekler DM atıyor diye silen var mı, siz ne hissettiniz?

Sırf erkekler mesaj yazmasın ya da birileri mesaj yazmasın diye telefondan Instagram uygulamasını silmek nasıl bir his? Ben sildim artık kullanmıyorum çünkü mesaj yazanlar oluyor, o yüzden sildim. Siz de sildiniz mi? Erkekler mesaj yazıp tehdit ediyordu, hesabını kapatırım benimle konuş diyordu, o yüzden sildim. Siz uygulamayı sildiniz mi?

Instagram uygulamasını sadece rahatsız eden erkekler DM atıyor diye silen var mı, siz ne hissettiniz?
Cevapla