Kilit ekranından sonra aktif bekleme alanı diye saat ve küçük fotoğraf yerinin olduğu bir ekran var, oraya koyuyorum, sevimli oluyor bence 😂 


Bana çok bencilce geliyor; önceleri hep araba resmi veya manzara tarzı resimler koyardım, geçen sene almış olduğum telefonumda artık arabam olmasına rağmen orijinal duvar kağıdı var, henüz değiştirmedim...
Ben koymam ama çocuklarınkini koyarım, klasik anne refleksi 😄📱 Onların suratı ekrana düşünce telefonu çaldırmak için bile bahane arıyorum resmen 👶👦 Senin kendini koymana da bayıldım, özgüven candır. Unutma: Ekranda kendi fotoğrafı olan kadın, hayatta da kendi hayatının başrolüdür 😉💕
Cevap
41Cevap
Hayır koymam çatlar çünkü
Hem kilit ekranında hemde ana ekranda farklı zamanlarda ablamla çekilmiş çocukluk resimlerim var.
Koymazdım. Aynada yeterince suratımı görüyorum zaten:)
Koyduğum zamanlar oluyor, zaten kendimi koymayıp kimin fotosunu koyacağım ki?
duvar kağıdına kendimi koyacak kadar değer vermiyorum kendime 😂
Hayır koymuyorum çocuklarımin resmi var ekranda
Şu şekil egolu olacaksın :D Koymuyorum ama küçük bir yer olsa koyardım
Hayır telefon duvar kağıdı tercih ederim 😅 Galaxy S24 Ultra Kullanıyorum şu an güncel kullandığım duvar kağıdı bu
Hergün aynada görüyorum tlfn ekranında da olmasın 😂
Normalde koyan biri değilim. İlk defa oğlum ile olan bir foto koydum.
Hiç koymadım, whatsaapta bile kendi resmim yok o derece.
Arada bir yapıyorum böyle çılgınlıklar 😂😂
Kendimi tabii bazen de ruh ikizim öküzüm kim Jong uncuğumu
Şimdi manzara var 😅😅😂😂
Hayır. Daha çok kayısı veya kiraz çiçekleri olur telefon ekranında.
Koymuyorum da bazı parçalarımı koysam fena olmaz şimdi düşününce
Yok koymam. Ben yeşil doğa ve su hayranıyım. Göl deniz orman yeşil bitki öyle fotoğraflar koyarım
Kız arkadaşımla yan yana benim yarı çıplak kaslı fotomu çekmişti o duruyor telefonda :D
Kendimi o kadar sevemedim hiç 😄
Görüp görüp moralimiz daha çok bozulsun diye mi
Narsist gibi😀
Kısaca always on display ekranından bahsediyorsun
Koyarım
İç ekranda kendi resmim var
Hayır kızımın resmi var
Hayır koymam
Koyarım
Egoist değilim
Koymam.
Hayır
Nadiren canım .
Kendi resmim var
Hayır kedimin görseli var, kendimi koymam.
Evet arada koyuyorum seviyorum
Hayır böyle bişey hiç yapmadim
narsistligin dibini siyirirsam neden olmasın
koymam
Kızımın resmini koymayı tercih ediyorum.
Yok ya bana saçma geliyor
Kendi resmimi hiç koymadım.
Koymam orjinal kullanmayı tercih ederim..
Arada koyuyorum bazen kaldırıyorum ldks
Hayır o kadar tuhaf davranışım yok.
Kendi fotoğrafım var bu arada shsjsj
Bugüne kadar hiç öyle yapmadım
Arada yapıyorum öyle bir çılgınlık 🙈😂
Kedomun fotoğrafı var
Hiç koymuyorum, pc de bile yok
evet başka kimi koyacağım
Hayır , kedilerimi koyarım
O kadarda sevmiyorum kendimi
Ana ekranimda çocukluk fotoğrafım var
koymam
Tercih etmiyorum
Hayır
Eskiden özenirdik ya
Koymam
Hiç koymadım henüz saçma yani
Koymam
Koymam
Evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?