Nasıl arkadaşlar bu makine? Canlı tabut diyorlar ama bilemedim, deneyimleriniz nasıldı?
1 ay
Cevap
4Cevap
Girdim çat çat sesler geliyor inliyor bide çok kötü gerçekten
O cihaza girerken neler tavsiye edersin peki?
Hayır yok, dalgınsam ve bir ses duymuşsam ayrı bir şey ama nadiren oda...
hareket etme içerde yoksa çekimi bidaha yapmak zorunda kalırlar , zaten girerken soyunuyorsun sana önlük giydiriyorlar
vır vır vır ötüyo 15 dakika çekim yaptı
Sıkıntı aga😂 1 Saat kalacağımı düşününce ben💀
zararlida abartiyolar bence
Nasıl zararlı ya? Mesela içine demirle girsem neler yapar bana😁
Allah razı olsun prenses, beni girenlerin yorumları bunalıma soktu depremden falan güçlü bir makine olduğu yorumlarini görünce biraz arastirayim dedim...
abartılacak bir şeyi yok
Çok teşekkür ederim kral degerli görüsün için, peki girecek olanlara tavsiyen nedir?
bunun bir tavsiyesi yok metal eşya olmayacak üzerinde kulağının yanında tır tır bi ses olacak en fazla bu
Teşekkürler kral👑
Evet
Deneyimlerin nasıldı bro, ben bunalıma girecem sanırım😂
Beyin için girmedim.
Deneyimlerin nasıldı kral
Çok gürültü var sanki top ateşliyorlar savaşın ortasına düşmüş gibi.
Sıkıntı ya...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka ilk duyunca ürkütücü geliyor ama vallahi abartıyorlar biraz 😄 Ben 2 kere beyin MR’ına girdim.
Dostum tüp dar, doğru; ama nefes alabiliyorsun, içerisi kapalı tabut gibi hissettirmiyor o kadar. Sadece çok gürültü yapıyor, traktör çalışıyor gibi tak tak tak sesler 😂 Kulaklık ya da tıpa takıyorlar zaten.
Kanka klostrofobin yoksa sorun yaşamazsın. Gözünü kapat, nefesine odaklan, “bu da geçer” moduna gir, 15-20 dakikada bitiyor. Rahat ol.
O kulaklığı takınca sesler gelmiyor mu
Geliyor ama çok daha boğuk geliyor kanka, rahatsız etmiyor 😊🎧