
1 ay

İkisini bir biriyle karşılaştıramam çünkü sosyal medyada tanıştığım sohbet ettiğim insanları %5 ile ancak görüşebildim.
Çünkü henüz kime güveneceğini bilmeyen insanlar.
Kötüye öyle odak haline gelmişki insanoğlu dibinden geçenin farkında bile değil.
Psikolojide şöyle bir terim var.
Bildiğim kötü , bilmediğim iyiden iyidir.
Saçmalığın daniskası.
Bilinen kötüden bu zaman kim zarar görmeden hayatını sürdürebilmiş ki.
Bunun sonuçları da her geçen gün daha fazla insanları telafisi olmayan yollara sokmaya devam ediyor.
Reelde de güzel insanlar , kötüler var.
Sanalda da iyiler , kötüler var.
Önemli olan siz kimsiniz, kendinize nasıl bir arkadaş sevgili eş layık görüyorsunuz.
Dediğim gibi ikiside güzel tecrübeler kazandırdı.
Bunu inkar edemem.
Ancak karşılaştıramam.
Çünkü eş değer değil.
Elma ile armutu toplayabilir misiniz.
Sosyal medya önemli değil gerçek yaşam önemli tabii ki. Adı üstünde sosyal medya. Nerede olduğu bile belli değil. Kim bilir nerede ne kadar uzakta. Ama gerçek her zaman yakınımızda ve aklımızda.
Sosyal medyada yaşananlar, çoğu zaman kendi sınırları içinde kalır. Ekrana bakarak gerçek bir deneyim yaşanmaz; görmek, dokunmak, hissetmek gerekir. Asıl değerli olan, gerçek hayattaki deneyimdir. Sosyal medya ise daha çok boş zamanlarda kafa dağıtmak için vardır; bundan fazlasını yüklememek gerekir.
Cevap
14Cevap
Tabiki de gerçek yaşam. Sanalda herkes herşeyi yaparım diyor sahte profiller geziyor ama gerçek öyle değil
gerçek yaşam deneyimleri
Sosyla medya adı üstünde sosyal bir merci ama gerçek değil benim işim gerçeklerle
Gerçek reel yaşama önem veririm hayat her zaman gercekler üzerine kurulur
Gerçek deneyimlerin yanında esamesi bile okunmaz.
Gerçek yaşam tabikide sosyal medya yalan dolan dır
Gerçek olmalı tabi ki. Ama sosyal medya tatlısı da çok
Gerçek yaşam deneyimleri
Gerçek yaşamdan devam
Gerçek yaşam deneyimleri daha anlamlı ve önemli
Ben daha çok gerçekçiyim ya
Gerçek yaşam tabikide
Sosyal medya
Gerçek yaşam tabi
Hayir
Neye hayır
Reel daha katkili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?