Ben de müziksiz yapamayan tayfadanım, bilgisayar başında kod yazarken hep arka planda açık. Aboneliği direkt iptal etmeyi düşünmüyorum ama tek başıma kullanmak da mantıksız artık. Aile/duo tarzı paylaşım, öğrenci hesabı varsa onu kovalarım.
Senin gibi hisseden çok kişi var, açıkçası insanlar topluca alternatif platformlara kayarsa belki biraz geri adım bile atabilirler.
En İyi Cevaplar