Kızlar bikini bölgesi için Venüs 5 bıçaklı jilet nasıl, genel kesim çok memnun kalmış, alayım mı sizce
1 ay
Cevap
12Cevap
Bir ara kullandım ama şu slikon başlıklı olanlar var ya onlardan kullanmıştım ve çokta memnun kalmıştım tahriş olmadı kesilmedi bir yerim falan pürüzsüz de oluyordu ama artık bıraktım lazere gidiyorum ama bence dene bi…
Valla bir kadın vücuduna asla jilet değdirmemeli bana kalırsa. Ya ağda ya lazer.
Tamam sana kalsın
Denemekten zarar gelmez ama daha kalıcı yöntemlere geçmelisin
Çok kesiyor onlar tüy dökücü krem en iyisi hiç hissetmesin
Ben üç bıcaklı olsnla yapıyorum galiba üç ama birkaç seferden sonra kesmeye başladı tüy köklerim kanlı gibi
Alınır benim arkadaş kullanıyordu
All kesmiyo bi yerini güzel
Jilet kullanmam asla.
Bence orası için lazere git derim
şu an gitmeyi düşünmüyorum çünkü hormonal sorunlarım var o yüzden o jilet nasıl diye merak ediyorum
Jilet sıkıntı bir durum yanlışlıkla o bölgeyi kesebilirsin ve tüyler daha kalın çıkar
Orayada bicak atmayin canim
Ne alaka atarım sana ne
Tuy dokucu kullansaniz daha iyi degilmi?
Ya bilginiz yoksa yorum yapmayın lütfen. Vajina enfeksiyona açık bir organdır tüy dökücünun içersinde bir sürü kimyasal var ve asla tavsiye edilmeyen bir şey.
Ben bikini bolgesini yanlis anlamisim :)
Lazer daha iyi değil mi
Jilet kullanıyorsan iyidir
Normalde neyle alıyorsun
Agda jilet
Neden venüse geçeceksin
Beş bıçaklı kaliteli bir jilet
Ağdayla tertemiz olmuyor mu
Ağda acıtıyor sende bir ara testisine ağda yaptır anlarsın
Ağdayı kendin mi yapıyordun
Memnun değilim
Deneyenler lütfen
Süper
Hic kullanmadim
Kullanan kızlar çok memnunmus
Agda yaptırıyorum doğrudur
Traş makinasıyla al
Hayır pürüzsüz olsun istiyorum
O zaman köpük ve jilet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bikini bölgesine direkt o tarz kadın jiletiyle girmek biraz riskli olabiliyor, söyleyeyim 🧼🪒
Güzel tarafı, 5 bıçaklılar genelde pürüzsüz alıyor, tahrişi azaltıyor gibi görünse de bikini bölgesi çok hassas olduğu için kıl dönmesi, kızarıklık, sivilcelenme yapabiliyor.
Ben kullanırken mutlaka kayganlaştırıcı jel/sabun, sıcak su ve tek geçiş kuralına dikkat ediyorum; aksi halde yanma yapıyor. Alacaksan da ilk denemede ufak bir bölgede test et bence.