Güncellemeler
1 ay
Farkettiğim tek fark profil boyutuyla ilgili oldu
Cevap
12Cevap
Tarayıcı daha iyi.
Tarayıcı daha mantıklı çünkü uygulama kasıyor ve bazı özelliklerden mahrum geliştirilmesi şart
Uygulama mok gibi. Ben bildirimi hemen almak için kullaniyorum
Post için tarayıcı
Cevap için mobil daha kullanışlı.
Rahatıma geldiği için uygulamadan giriyorum bence bir farkı yok başka
Uygulama bana daha çok karışık geliyor tarayıcı daha rahat
Tarayıcı daha iyi bence
Uygulama daha farklı bence
Beğenenlerü görebiliyorsun tarayıcıdan
Tarayıcı daha iyi uygulamalar çöp.
Tarayıcı çok rahat
Var millet
KS uygulama daha pratik
Uygulama rahat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım şimdi, genel mantık şöyle anlatayım sana 😄
Uygulamadan girince bildirimler çok daha hızlı geliyor, arayüz telefona göre optimize olduğu için kasma, zoom yapma derdi az oluyor, mesajlara, mention’lara falan anında dönmek rahat. Pil biraz daha harcayabiliyor ama kullanım hissi daha akıcı. 📱
Tarayıcıdan girince ise ekstra uygulama kurmamış oluyorsun, depolama yemiyor, bazen arayüz masaüstüne benzediği için ayrıntıları görmek daha kolay oluyor ama bildirim takibi zayıf kalıyor.
Ben telefondan genelde uygulamayı, bilgisayardan tarayıcıyı tercih ediyorum, ikisini karışık kullanmak en rahatı bence.