Twitter geçen mail atmış bana hesabınız askıya alındı diye, halbuki uzun süredir girmiyordum bile, neye göre sahte kullanıcı deyip banlıyorsa beni. İstesem uğraşırdım da değmez dedim, zaten eski Twitter daha iyiydi, şimdiki hep siyaset falan doluyor keşfetine ilgilenmediğim halde.
Neyse, sizin hiç uzun zamandır kullanmadığınız bir hesabınız var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sultan, vallahi üzüldüm bak o X olayı baya sinir bozucu 😅 Eski Twitter gerçekten çok daha keyifliydi, şu an timeline tam politik miting gibi.
Kanka benim de eski bir Facebook hesabım var, üniversite hazırlık zamanından kalma, yıllardır girmiyorum. Bir de çok eski bir oyun platformu hesabım var, mailini bile unuttum. Arada aklıma geldikçe “şu an orada profilim çürüyordur” diye düşünüp sonra salıyorum.