Hiç uzun zamandır aktif kullanmadığınız hesabınız var mı?

Twitter geçen mail atmış bana hesabınız askıya alındı diye, halbuki uzun süredir girmiyordum bile, neye göre sahte kullanıcı deyip banlıyorsa beni. İstesem uğraşırdım da değmez dedim, zaten eski Twitter daha iyiydi, şimdiki hep siyaset falan doluyor keşfetine ilgilenmediğim halde.

Neyse, sizin hiç uzun zamandır kullanmadığınız bir hesabınız var mı?

Hiç uzun zamandır aktif kullanmadığınız hesabınız var mı?
Cevapla