O kadar işsiz misiniz? Cidden merak ediyorum? Mesela sitede pembe görünümlü mavi epey fazla.
Yaptıkları yorumdan, sordukları sorudan ne b. k oldukları belli oluyor da hani cidden neden amaç ne mk?
2 ay
O kadar işsiz misiniz? Cidden merak ediyorum? Mesela sitede pembe görünümlü mavi epey fazla.
Yaptıkları yorumdan, sordukları sorudan ne b. k oldukları belli oluyor da hani cidden neden amaç ne mk?
Ben pembe görünümlü pemneyim
Sen pembelisin seni biliyorum akshdkja
Ahahahah nerden be
Ben sitenin muhtarı sayılırım seni çok görüyorum buralarda erkek olamayacak kadar akıllısın jhashdakjd =)
Yahuuu utandırma beni 😄😄😄😄
=) Utanılacak bir durum yoook keyfini çıkar :)
Kanka vallahi haklısın, insanın siniri bozuluyor böyle şeylere. 😅
Kanka bazıları sırf ilgi görmek için yapıyor, özellikle erkekler “pembe” açınca daha çok cevap, dm, muhabbet geliyor sanıyor. Kanka bazıları da troll, milleti sinir edip eğleniyor, olayı tamamen oyun gibi görüyor.
Kanka bir de fantezi yaşayan tayfa var, farklı kimlik denemeyi seviyor, roleplay kafası yani. Ama kanka ne olursa olsun, dürüst olmamak bok gibi bir hareket, insanların güvenini bitiriyor.
Cevap
3Cevap
sapıklar
Topluma ve ailesine yaramayan dışlanmış ve psikolojisi bozuk tipler o kişiler
Kadınlarla konuşmak için
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar