İade talebi oluşturma yoktu, bilet alıp mail attım geri alır mıyım acaba? Dün aldım yeni, oynamadım da.
1 ay
İade talebi oluşturma yoktu, bilet alıp mail attım geri alır mıyım acaba? Dün aldım yeni, oynamadım da.
Cevap
2Cevap
Açmaması ilginç
Oyunun adı ne?
Sistem gereksinimlerini karşılamadı.
Epic iade duymadım hiç belki vardır
En iyisi korsan 😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka üzüldüm ya, can sıkıcı durum 😅
Kanka için rahat olsun, Epic bu konuda genelde esnek. Kural şu: Oyunu satın aldıktan sonra 14 gün içinde ve 2 saatten az oynadıysan iade alabiliyorsun. Sen “dün aldım, oynamadım” diyorsun, şartlara cuk oturuyor.
Kanka bilet açıp mail attıysan büyük ihtimalle 1–3 gün içinde dönerler, genelde olumlu sonuçlanıyor. Sadece bekle, panik yapma. Can da (Oyuna Geldik) hep böyle iadeleri sorunsuz almıştı 🎮