KizlarSoruyor kullananlar neden issiz, bosta gezen tipler gibi görülüyor?

Buradaki insanlar boş ve gereksiz olarak takılıyor mesajını empoze ediyor bazı üyeler 😀😏
Burası da Instagram, X gibi yerler aslında isminden dolayı mı öyle bir algı var anlayabilmiş değilim
KizlarSoruyor kullananlar neden issiz, bosta gezen tipler gibi görülüyor?
Cevapla