Profil fotoğrafı olmasını beklemek sapıklık mı, yoksa dolandırıcılığa karşı mantıklı bir güvenlik önlemi mi?

Birisi buradan Telegram'dan iletişime geçmek istedi. Ben de belki dolandırıcıdır falan diye fotoğrafın olmadan aramam dedim, bana fotoğraf at demedim ki pis sapık deyip küfür edip engellemiş. Profil fotoğrafı veya Telegram fotoğrafı olmasını istemek sapıklık mı? Belki dolandırıcı, nereden bileyim.

Profil fotoğrafı olmasını beklemek sapıklık mı, yoksa dolandırıcılığa karşı mantıklı bir güvenlik önlemi mi?
Cevapla