yurt dışı telefonlarda IMEI süresi dolunca ikinci 4 aylık hakkı nasıl açtırıyoruz?

Arkadaşlar merhaba geçen sene yurt dışı cihazımda fiziksel sim sürem doldu ve sim kartımı iptal ettirmeden QR kod ile 2. İMEİ'deki (e sim) hakkımı 1. İMEİ'ye (fiziksel sim) taşıdım. Ve şu an fiziksel hattım hâlâ takılı ama e simdeki hakkımı kullanıyorum. 1 Mayıs'ta 4 aylık süre dolduğunda, diğer 4 aylık hakkımı ne yaparak aktif edebilirim. Biraz karışık anlatmış olabilirim ama yurt dışı telefon kullananlar anlamıştır.😅
yurt dışı telefonlarda IMEI süresi dolunca ikinci 4 aylık hakkı nasıl açtırıyoruz?
Cevapla