Sanaldan şey konuşuyorum yaptığım şey çok kötü bir şey mi i sizce?

Sanaldan konuşuyorum arada özellikle Snap'te falan ama fotoğraf vs. bir şey yok, sadece yazışma olarak. Pişmanım ama konuşma isteği geliyor, sizce yaptığım şey doğru mu?
Sanaldan şey konuşuyorum yaptığım şey çok kötü bir şey mi i sizce?
Cevapla