Sanaldan konuşuyorum arada özellikle Snap'te falan ama fotoğraf vs. bir şey yok, sadece yazışma olarak. Pişmanım ama konuşma isteği geliyor, sizce yaptığım şey doğru mu?
2 ay
Cevap
24Cevap
Ortalık şantajcı pislik ceset dolu.. dikkat edin sonra üzülmeyin
Fotoğraf atmiyorum sadece konuşuyorum ve fake hesaplarla sonra siliyorum
Daha kötüsünü yapmana engel oluyor belkide çok takma
Yok asla daha ileriye gidecek biriis değilim foto filanda atmıyorum kimseye yüzümü dahi çünkü o abazalara kendimi atmak istemem ama bir çok kişiyle konuşurum bu konuları sonra konuşmayı keserim ama pişman olurum
Bende dönem dönem oluyor insan kötü hissediyor ama başka şeyler yapmaktan iyidir yine
Evet haklısın da işte pişman oluyorum ya kendimi kirlenmis hissediyorum
Normalde bu yaşlarda evlenmek lazım evlenilemediği için böyle istekler başka şekilde karşılanmak durumunda kalınıyor
Bu gibi şeyler ergenlikte başlar zaten ne yani 13-14 te evlenelimmi yoksa istemezler bunun içinde evlenilmez ama dikat etmek gerek evlenilmedigi gibi bunu evlenmeden önce de yapılmamalı yok dayanamıyorum yapmicam derlerse evet evlenmeli gerek o insna ama ben sadece konuşuyorum buds doğru değil ama konuşmayı kesince sorunda ortadan kalkar
Haklısın
boş ver takılma ya o an istek geliyor yapıyorsun
Doğrusu yanlışı yok bunun kontrol edemediniz bu noktaya geliyorsunuz illaki
Uzun süre devam edersen başka şeylerde olur bence konuşmayı kes
Nasıl şeyler olur
Bak arzular insana herşeyi yaptırır bir süre sonra kendini tutamayıp foto bile atarsın şimdi asla yapmam dersin ama öyle bi an gelir ki nasıl attığını bile hatırlamazsın sana tavsiyem konuşmaman
Aslında haklısın nefis insana herşeyi yaptırır artık yapmam fake hesaplar açar konuşup kapatirdim ve baya kişiyle bu sohbeti yapardım pişmanım açıkçası ilerdeki eşim sorarmi acaba diye de utaniyorum söylemek istmeme açıkçası böyle şeyler yaptım diye
Bende utanıyorum bıraktım artık konuşmuyorum da ileride eşin sorsa bile asla söyleme günah söylenmez
Bencede söylenmez herkesin geçmişi bembeyaz değil zaten dime ve o veya ben anlatırsak istemeden üzülüruz ikimizde ve utanırız sonuçta geçmiş geçmişte kaldı
Evet öyle
Merak ettim peki sen nasıl konuşurdun hiç fotoğraf attinmi
Biz uzun süre konuştuk aynı kişiyle foto atmadım ama devam etseydim konuşmaya atardım çünkü bi süre sonra sen kendin atmak istiyorsun
Benimde aynı kişiyle konuşmam oldu ama ciddi olduğum için ve tanıyordu ya beni o yüzden istemiyordum konuşmayı işte nefis arada konuşmak istiyordum ama konuşmazdum o konuşurdu bende evet olur fialn derdim ayrıldık tabi ve ben şu an fake hesaplarla fotoğraf atmadam filan yabancılarla bu konuları konuşup siliyorum hesabi
Tabi bunlar tanımadığı için özgürce herşeyi söylüyorum çünkü tanımıyor beni ve sonsuza dek bidaha konuşamicaz o yüzden beniim fotoğraf atmam da zor biraz
Evlenelim bence hemen ahahahaha bu iş başka yerlere gitmeden
😂 öyle ama bunun için evlenmek istemiyorum ya çünkü bunlar geçici sen kaç yaşındasın buarada
Nesi geçici kız yanıyorum ben mahvoldum 20 sen 😅
😂 benimdr öyle olunca aşırı oluyo ama sonra geçiyor bende 20
Benim geçmiyor işte hep öyle ahahahdha
var mı peki birisi hayatinda
Yok keşke olsa iyi birini bulsam hemen evlenirim de adam yok
İşte onu bulmakta zaman alır adam gibi adami bulmak benim sevgilim oldu ama sanaldan çok kısıtlayıcıydi zamanla tanıdım tabi şutladim valla bunu yüzünde böyle insanlarla evlenemk istenmemem o yüzden uzuun bir süre evlenmem
Sanal derken burdan mı sevgili oldunuz
Yok bikere istegram bikerede pubg dan ilkini hiç tanimadan ayrıldık yarim kaldığı için sanırım hala aklımda sonraki ise tanimak istedim ciddiydim hatta ama baya kısıtlayiciydi güveni yoktu bana
Anladım hayırlısı olsun
Sağolsın senin peki oldumu
Yok benim olmadı hiç
Dur istek atim gizlide çıkar burdan olmuyo
Valla çok şanslısın keşke benimde olmsaydi hatta bu sohbetleri bile yapmadaydim
Tamam olur
Çıkar gizlidrn istek atim
Çıktım
Attım istek sen yazarsın
Senin durumda olan çok kişi var. Sana öğretilmiş şeylerden dolayı yanlışmış gibi geliyor ama bu bir ihtiyaç
Bi snap adresi gelir mi
Burada da güzel konuşmak veya faks Instagram
Snpaten nasil konusuyorsun
İhtiyaç bende yapıyorum özellikle burdan
Doğru değil ama kim yapmıyor ki
Öyle aslinda sen yapıyor musun peki veya ne yapıyorsun
Yapıyorum ben de
Kaç kişiyle konusuyorsin
Şu an sadece bir kişi
Sevgilin filanmi o ben yabancı kişilerle konuşurum fake hesapla niyetim sadece biraz içimi rahatlamak sonra hesabi silerim zaten fotoğraf ses filan atmiyorum
Yoo değil burdan biri.
Burdan biriis ile devamlı bu amaçlı mi konuşursun
Evet
Sen veya o fotoğraf var mı ses filan
Ben attım bi kaç kere
O atıyor mu
Yok ama daha önce atanlar oldu
Kızlar güvendikten sonra atıyorlar genelde.
Ben güvensemde atmam asla
Bi yerden yazmak tek yetmiyor tatmin etmiyor. Başta böyle dekolte falan atarsın sonra bi bakmışsın mastürbasyon videosu atıyorsun
😂😂 öyle tabi de ben mastürbasyon yapmıyorum konuşarak geçiyor ya
Yaşın kaç 😄
20 senin
benim 34. Neyse burdan çok uzattık
Yooo bence iyi gidiyoruz xhzhshs
Tkp et o zmn
Çoğu kişi yapıyor
Evet herkes yapıyordur sen nasıl yaparsın mesela
Mesajla
Yaş kaç
Kaç kişiyle konuşursun fotoğraf vs atarmisin
Fotoğraf atmam isteğim yüksek olursa o an birini bulup yazarım sen?
Benimde öyle sadece yazmak hatta fake hesapla kendi hedabimdsn asla yapmam çünkü fakeyi silerim ve fotoğraf ses isim vs yok
Neden siliyorsun biri olsun sabit yap
İşte bidaha yapmicam diyorum ondna ama sonra yine açmak zorunda kalıyorum 🤣
Açık kalsın gel yapalım
Pişmanım diyom gelmiş ne diyon ya yok almim
Gel ben pişmanlığını alırım
Sürekli isteklisin anlaşılan benim gibi
Evet istekliyim ama evlenmeden yaomak doğru değil ama evlenmekte istemiyorum bu yaşta sırf bu yüzden hele hiç
Yahu ikimiz de bakiriz zaten yaz işte
Zinaya girmemek için yaptığımızı biliyorsun
şu an hislerim bastirmiyo bastirirsa rasgele biriyle konuşurum ama yapmamaya çalışırım
Yazar mısın artıkk
Şu sitede gizli kullanıcı ile konuşmak kadar sıkıcı bir şey yok
Ya hayır aaa istemiyorim git kendine baksasini bul
Kendim gibi birini bulmuşum neden başkasına yazayımm
😂 alla alla ya bence ben senin kadar istekli degilimdir
Ateşin yetmez mi yani
Birader sen iyice azittin burada ha 😂
Korktum demiyor da sen azdın herhalde diyor
Yioo 😂
Hadi oradann
Hayır değil.
Pişmansan yapma
Neden yapıyorsun pişman olup
Ben sürekli konuşuyorum ya ne olacak sanki kime ne
Parmakla
Bişey olmaz korkma şey ama
iyidir severeim bende
Cinsellik mi
burada herkes yapıyor
Haz alıyor musun
Gayet normal
Günah ama bence ve anladinmi ne demek istediğimi şey yazdim ama açık açık yazamadım paylaşılmadi çünkü
Napiyorsun peki mesela
Sadece konuşuyormusun bu konuları fotoğraf atiyonmu veya tek bir kişiyle mi
Kaç kişiyle konuşursun
Ya ben fake hesap açıp istek atanla konuşuyorum işte maksak biraz rahatlamak fotoğraf ses isim hiç birisi yok yalanlar uydurup konuşup siliyorum hesabı bu ama pişmanım biraz
Evet öyle istegim bitince hedabi silip pişmanlık oluyp sonra
Erkeksin ondns belkide ve ben zaten insan olarak normal bir his yaşıyorum yoksa harama asla bulaşmam ya böyle bir hissim bastırsa bile yapmam Allah korusun ya
Bence hiç abartmıyorum konuşmak bile bence çok kötü ama fotoğraf atmak fevkalde kötü zshshsh
Ne yazıyon ki
Libidodan dolayı
Para karşılığı mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içini kemiren şeyi çok iyi anladım, yalnız hissetme.
Şunu net söyleyeyim: Sadece yazışmak, foto/video atmamak, sınır koymak kötü bir şey değil. Ama buradaki kritik nokta şu: Sevgilin/partnerin var mı ve bu durumu ondan gizliyor musun? Eğer ilişki içindeysen ve bu konuşmalar flörtleşmeye dönüyorsa, orada kendini sorgulaman çok normal.
İçine sinmiyorsa, zaten bir yerde senin değerlerinle çelişiyor demektir. Kendine “Bu konuşmayı sevgilim görse rahatsız olur muydu?” diye sor. Cevabın “Evet” ise, sınır çekmek en sağlıklısı. İlişkin yoksa da, yine de güvenlik açısından dikkatli ol, tanımadığın insanlarla fazla kişisel şey paylaşma. 🧠📱