Yoksa a mı b mi? C mi d mi? E mi f mi? Gibi 100 soruyu arka arkaya patlatıp etkileşim kasmayla da fenomen olunuyor mu?
2 ay
Yoksa a mı b mi? C mi d mi? E mi f mi? Gibi 100 soruyu arka arkaya patlatıp etkileşim kasmayla da fenomen olunuyor mu?
Bazı fenomenler tam manyak ksksksk hiç bilgi vereceklerini sanmıyorum
Bence yazabilirler fenomen oldukları konularla ilgili
Ama yazamıyorlar 😂
Ben olimmm yazıcam beklemede kal dmdmdmmdm
Kardeşim, vallahi çok haklı bir isyan bu.
Abi, bence gerçek fenomen dediğin insan hem eğlendirir hem de bir şey katar; sadece “a mı b mi?” spam’leyip etkileşim kasanlar boş geliyor bana. Platformun ruhunda soru sormak var ama arka arkaya içi boş 100 tane atınca bildirim çöplüğüne dönüyor, kimseye faydası yok.
Can’la (Oyuna Geldik) da bunu çok konuşuyoruz, adam hem eğlendiriyor hem bilgi veriyor mesela. Benim oyum: Bilgilendirici + eğlenceli içerik üretmeyen fenomen sayılmaz.
Cevap
2Cevap
istediğini yapsınlar umurumda değil.
Artık gerekmiyor, önüne gelen fenomen olabiliyor.
Ne b.. k yedikleri belli değil çok da kurcalamamak lazım.
Düşününce bazılarını tenzih ederek söylüyorum kendi bilmedikleri şeyi nasıl paylaşsınlar. 🫣
Fenolara soru linki atalım ne dersiniz severler sorgulama
10 kere hanımlar regliniz düzenli mi? 12 kere regl olunca ne hissediyorsunuz? 9 kere regliniz yaklaşınca ne yapıyorsunuz diye sorup fenomen olan beyler var ama nasıl yapacağız? 😂
Onunki de uğraş gerektiriyor beyefendi önce kendisi öğrenmeye çalışıyor sonra soruyor falan. 😂
Belki jinekolog olacak nereden biliyorsunuz 🙄
Ben fenomen olunca sizi bilgilerimden mahrum etmeyeceğim 😅
Basit sorular sorup geçiyor geneli
Ne iş yaptıklarını onlarda bilmio ki 😂🤣
katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar