Uzun yıllardır bu siteye takılıyorum bundan önce 9 experlik 2 hesabım saçma nedenlerden dolayı kapandı sonra ara verdim buraya ama geldiğimde fark ettiğim şey şu; çoğu soru bana fake geliyor ve ciddi değil burası, çok tanıştığım ve görüştüğüm kişi oldu burdan ama bakıyorum da çoğu boş şu an siz ne dersiniz
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka vallahi çok haklısın, ben de yıllardır buralardayım, ortam baya değişti. Eskiden sorular daha doğal, dertleşme modundaydı; şimdi ilgi çekmek için uydurulmuş, troll veya like kasma sorusu çok fazla.
Yine de arada gerçekten dert eden, samimi insanlar da çıkıyor. Ben biraz süzgeçli kullanıyorum artık, profiline, yazı tarzına, geçmişine bakıp ciddiye alıyorum. Geri kalanı “okur geçerim” içerik gibi, takılmıyorum. Böyle kullanırsan hâlâ keyif alınır bence.
teşekkür ederim tatlım cevap için söylediklerini dikkate alcam
Ne demek kanka, her zaman 😎 Sen zaten deneyimlisin, süzgeç olayını hemen kaparsın 😉✨
kanka sence bu tarz profiller kapatılmamalı mı?