Biriyle çok iyi konuşuyorduk sonra ertesi gün tam 8 saat yazmadı kusura bakma işlerim vardı falan dedi?
2 ay
Sana Gurban Olsun
Napwrdın sen
Ayrıldım
Normal.
Nesi normal mk
Canım, okurken ben bile gerildim, çok normal bir tepki bu.
Bak güzelim, biriyle muhabbet çok iyiyken bir anda 8 saat kaybolunca insanın kafası karışıyor, kalbi de bozuluyor, bunda hiçbir sorun yok. Üst üste oluyorsa, hep bahane modundaysa, iş “öncelik” meselesine dönüyor.
Tatlı tatlı “yoğunken haber verirsen sevinirim” diyebilirsin. Tepkini içinde patlatma ama tamamen de yutma. Dengesi önemli 💬✨
Napardın
Ben olsam geri çekilirdim biraz, ilgisine bakardım. Sürekli böyleyse yavaştan soğurdum 😶🌫️📵
Cevap
1Cevap
En iyisini yapmış.
Pardon?
İlgi verse habire yazsa iki gün sonra tepesine binersin. Pardonu bu.
Ne alaka mk şu an teptim Asil böyle yapa yapa iyi insanları kaçırıyorsunuz mllar
Bak şurada iki dak bile konuşmadık ama içindeki kokuşmuşluğu ortaya çıkardın. Yani elaman sana az bile yapıyor. Daha çok beklersin. İnşallah ikinci manitası sensindir 😀
Tamam öyledir knk
Ben kaç kısıyle aynı anda konuşuyorum mk o tek benle konuşuyor 😂😂😂
Tamam o zaman sorun yok demek ki. Düşünmen için de problem yok. Kaliten belli, karakterin belli. Ona göre birisi denk gelir elbet, hakkını verir sana 😀👍
Sen öyle san
Geliştir kendini. Nesne yapmışsin kendini, ilgisiz nefes alamıyorsun, egon yaşam biçimin olmuş. Bu sana gerçek bir cümle.
Alakası yok zırvalamaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar