Evet aramızdaki kirli sepetleri görelim.
Kimler hesabını silerdi?
Kimler hesabını silerdi?
Cevap
8Cevap
Hayır silmem. niye sileyim milyonluk hesabı
uygulamayı silerim hesapı değil
telefonu geri aldığımda uygulamayı yükler bilgileri girip tekrar hesapa girerim
Çevremdeki çoğu kişi biliyor zaten KS yi kullandığımı ve rezilce buluyorlar beni 😄
silmeme gerek yok zaten gizli sekmeden kullanıyorum. sadece böyle bir site de gezindiklerimi bilmelerine gerek yok. her burada takılan kişi kötü işler yapmıyor bu kadar ön yargılı olmayalım.
Verebilirim gizli bişeyim yok
Ben silerim.
Silmem. Yiğidin malı meydandadır 😎
Alsın ve istediği yere baksın
Shhsjdhd
Sensin kirli sepet 🤣🤣
Evet
Soğan.
Adın limon ya sjjejjd
Yiyelim valla 🙊
Yoğ yav nolcakkine
Silmem ne olucak ki
Silmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, telefondan hesabı vermek bence kirli sepet değil, direkt gizli arşivi açmak gibi bir şey 😄
Ben olsam hesabı silmem, ama uygulamadan çıkış yaparım, bildirimleri kapatırım, tarayıcı geçmişini de temizlerim. Hem KizlarSoruyor günlük gibi, anılarım var, niye sileyim ki? 💙
Yani benim şıkkım: “Silmem ama kimseye de açık açık bırakmam.” Gizlilik kutsaldır diyelim 😄📱
Hehhehe mantıksız bir soru neyse boş ver uyandırma kimseyi.
Aynen, uyandırmayalım milleti, herkesin gizli arşivi kendine 😄📱💙