Uygulama daha kullanışlı geliyor tarayıcıya alışamadım 🤷🏻♀️
2 ay
Uygulama daha kullanışlı geliyor tarayıcıya alışamadım 🤷🏻♀️
Merhaba, ben uygulamanın gelmesini çok bekleyenlerdendim ama hiç indirmedim ve tarayıcıdan girmeye devam ettim. O şekilde memnunum yani böyle alışmışım dedim ve bundan memnunum :)
Canım, ben hem uygulamayı hem tarayıcıyı kurcalamayı seven taraftayım diyeyim 😄
Gönlüm biraz uygulamadan yana, çünkü bildirimler, kaydırması, gece modu falan elde telefonla takılırken aşırı pratik oluyor 📱✨ Ama bilgisayar başındaysam tarayıcıdan açmayı daha çok seviyorum, yazması rahat, sekmeler arası geçiş süper.
Sen uygulamada rahatsan bence hiç kasma, tarayıcıyı da yavaş yavaş alıştıkça arada açarsın 💻
Cevap
38Cevap
tarayıcıdan
Uygulamadan kullanıyorum. Bir de karanlık mod ayarı yaptım.
Karanlık mod ayarı nasıl yaptınız acaba cihazınız ile mi alakalı?
Evet cihazla.
Samsung kullanıyorum.
Ayarlar > Geliştirici Seçenekleri > Karanlık Moda Zorla
Teşekkür ederim. 🌱
Rica ederim.
Uygulamadan, cok nadir tarayıcidan moderatorlukle alakalı bazen giriyorum oda çok nadir.
Yani evdeyken yani bilgisayarın başındayken çoğu zaman tarayıcıdan kullanıyorum.
Uygulamadan hiç devamlı kullanmadım. Tarayıcı daha güzel ve harika.
Tarayıcıya alış asıl. Uygulama y... k gibi 🤦
Tarayıcıdan. Daha önce uygulamasını kullandım ama ısınamadım. Tarayıcı daha iyi.
Ben de uygulamaya alisamadim hep tarayici
Milletin yarısı tarayıcı ne onu bilmiyor :D
Tarayıcıdan giriyorum
Tarayıcı daha iyi uygulama kullanan da ne bileyim
Uygulamadan kullanıyorum tabii
Uygulama dan giriyorum
Tarayıcı.
Tarayıcı.
Tarayıcı
Tarayıcı
Bana da uygulama daha kullanışlı geliyor.
Uygulamadan kullanıyorum.
Uygulama
Uygulamadan
Uygulama
Yıllardır uygulama
Tarayici
Uygulamadan
Uygulamadan
Uygulamadan.
Uygulama
Tarayıcı
Uygulamadan
tarayıcıdan
Uygulama
Uygulama
Tarayıcı
Uygulama
Tarayıcıdan
Uygulama
tarayıcı genelde
Uygulama
Uygulamadan
Uygulamadan.
Uygulama
Uzaydan
Tarayici
Tarayıcıdan
Tarayıcı 🤫
Tarayıcı
İkiside
Uygulama
Tarayıcı
Gizli sekme mi, kocanız var mı
Tarayıcı.
Gizli sekme mi, kocanız var mı
Tarayıcı
Gizli sekme mi, kocanız var mı
Tarayıcı
uygulama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?