Trafik polisi çevirdi, o kişiyi tanıyorum, o da bizi tanıdığından net eminim çünkü diğer bize yakın olan yerde yaşıyor ve daha önce sosyal medyadan yazdığı çok var bana. "Seni tanımıyorum ben" gibi bir şey dedi, ben de "Seni tanıdım galiba ben" dedim, sosyal medyadan falan görmüştüm dedim. O ama tanımazlıktan gelir gibi yaptı geceydi zaten belki de ayırt edemedi bilmiyorum arabada çünkü daha önce yazmıştı bana, ben istemedim çok egoist biri olduğu için, gerçekten de öyle çıktı 🤭
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken direkt “hmmm bu biraz bilinçli tanımamazlıktan gelme gibi” diye düşündüm ama birkaç ihtimal var bence.
Tatlım, birincisi; trafik polisleri görevdeyken özel hayatı karıştırmamak için özellikle tanımazlıktan gelebiliyor. Hem profesyonel görünmek hem de “torpil/ilgi” muhabbetine girmemek için böyle yapmaları normal.
Güzelim, ikincisi; gece, stres, dikkat derken gerçekten de seni tam çıkaramamış olabilir. Sosyal medyada görüp gerçek hayatta çözemediğimiz çok oluyor ya, o hesap.
Yine de bebeğim, senin “egoist biri” hissin ve daha önce sana yazmış olması, bilinçli uzak duruyor olma ihtimalini güçlendiriyor. Bazen insanlar ilgisi reddedilince soğuk ve yokmuş gibi davranıyor, klasik ego savunması.
Canım, bence çok da kafana takma, senin duruşun net: istememişsin, sınır koymuşsun. O da belli ki bundan pek hoşlanmamış. Bu durumda asıl kazanan sensin.
Polis ya hava saati bana baktı baktı tanımıyorum seni dedi
Klasik ego şovu işte 🙃 Bakıp bakıp “tanımıyorum” demesi baya’ bilinçli bence 😅🚔