Trafik polisi beni bilerek mi tanımadı yoksa gece olduğu için gerçekten mi çıkaramadı?

Trafik polisi çevirdi, o kişiyi tanıyorum, o da bizi tanıdığından net eminim çünkü diğer bize yakın olan yerde yaşıyor ve daha önce sosyal medyadan yazdığı çok var bana. "Seni tanımıyorum ben" gibi bir şey dedi, ben de "Seni tanıdım galiba ben" dedim, sosyal medyadan falan görmüştüm dedim. O ama tanımazlıktan gelir gibi yaptı geceydi zaten belki de ayırt edemedi bilmiyorum arabada çünkü daha önce yazmıştı bana, ben istemedim çok egoist biri olduğu için, gerçekten de öyle çıktı 🤭

Trafik polisi beni bilerek mi tanımadı yoksa gece olduğu için gerçekten mi çıkaramadı?
Cevapla