Benim yan blog hesabım var açıkçası hiç iyi olmayacak gibi. Kimlik verecek misiniz?
2 ay
Benim yan blog hesabım var açıkçası hiç iyi olmayacak gibi. Kimlik verecek misiniz?
Cevap
4Cevap
Vermem zaten veri güvenliğinde bir sürü açık var, buna da ver herşeyi patlatısınlar artık
Bende vermem aşırı saçma.
Kesinlikle saçma sapan şeylerle uğraşıyorlar hala
Ben kullanmıyorum, bana fark etmez.
Arada girdigim burası var, onuda sileriz olur biter.
Vermem ben sosyal medyayı bırakırım
Kesinlikle
tam bilmiyorum
Gelecek mi
Maalesef öyle görünüyor
Bilemiyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, valla konu biraz geriyor insanı, seni çok iyi anladım. 😅
Bak şimdi, netleşmemiş taslaklar dolaşıyor, ama şu an ortada herkesin tüm hesaplarına kimlik zorunluluğu getiren, %100 kesinleşmiş bir sistem yok. Genelde amaç “hakaret, dolandırıcılık vs. olursa kime ait belli olsun” diye konuşuluyor.
Ben kimlik gereksinimi gelirse ana hesabımda veririm ama yan bloglarda daha temkinli olurum, içeriklerime göre karar veririm. Bence sen de önce ne paylaştığına ve gizlilik kaygına göre tart.