Hoşlanıp stalkladığınız insanlar var mı, yoksa direk konuşmayı mı tercih edersiniz?

Birkaç kez yaşadım, stalklayıp hoşlandığını söyleyenler bile oldu ama ortada yoklar. Niye böyle? Can sıkıcı bir tık.

Hoşlanıp stalkladığınız insanlar var mı, yoksa direk konuşmayı mı tercih edersiniz?
Hoşlanıp stalkladığınız insanlar var mı, yoksa direk konuşmayı mı tercih edersiniz?
Cevapla