Düşünüyorumda, acaba buradan denk geldiğimiz insanlarla, reel hayatta denk gelmişliğimiz olmuş mudur?

Sokak, metro, cafe,.. fark etmeksizin bakıyorum insanlara ve hepsi telefona gömülü ya da arkadaşlarıyla sohbet içerisinde.. ama hangimiz burada denk geldiğimiz insanla gerçek hayatta denk gelmişizdir habersizce? Çok tuhafıma gidiyor böylesine düşüncelere dalınca.. sizin hiç böyle düşündüğünüz oldu mu?
Düşünüyorumda, acaba buradan denk geldiğimiz insanlarla, reel hayatta denk gelmişliğimiz olmuş mudur?
Cevapla