Instagramdan yürüyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce DM’den yazmak normal mi?

Takip atıp attıkları 100 kızdan biriyim yani ne görüşcem saçma

Instagramdan yürüyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce DM’den yazmak normal mi?
Cevapla