iphone teli sıfır 1 ay olmadı, şarj dolmuyor, şarjdayken düşüyor resmen kafayı yiyeceğim, servise götürünce para alırlar mı?
2 ay
servise götür , sor, para isterlerse bırakma
vermem
yani servisten içeri girdin diye oraya bırakmak zorunda değilsin 🤷
Para almamaları lazım
Teşekkürler 🖤
Kanka cidden sinir bozucu bir durum 😅
Kanka eğer kabloyu sen fiziksel olarak koparmadıysan, ezmediysėn, ısırık falan yoksa 1 ay içinde garanti kapsamına girer. Yani ayıplı ürün sayılır, para almamaları lazım.
Kanka faturayı ya da aldığın yeri gösteren belgeyi yanına al, servise ya da aldığın mağazaya götür, “şarj etmiyor, kendi kendine kesiyor” de. Kanka büyük ihtimalle ücretsiz değişim yaparlar.
Cevap
2Cevap
Garanti kapsamaz onu
kapsıyor ne alaka
yapıyorlar Şu an para da vermedim ml mısın sen daha alalı ne kadar olmuş zaten
İsterler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar