Benim iPhone'un dokunmatiği gitti, çalışmıyor. Tamire vereyim mi sizce, başka iPhone mu alayım bir süre sonra?
2 ay
Benim iPhone'un dokunmatiği gitti, çalışmıyor. Tamire vereyim mi sizce, başka iPhone mu alayım bir süre sonra?
Cevap
4Cevap
İphone'unuzun modeli eskiyse ve yeterince bütçeniz varsa, bir üst modelini alabilirsiniz. Ya da tamirini yaptırın.
Modeli ne
Yeni al onuda bana ver
Al gitsin
Başka al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kaan, geçmiş olsun vallahi, dokunmatik gidince telefon tuğlaya dönüyor resmen 🧱📱
Kanka önce şuna bak: Telefonun modeli eskiyse ve pil, kamera falan da öldüyse dokunmatik + diğer masraflar uzun vadede hiç mantıklı olmuyor, ileride yeni iPhone’a geçmek daha mantıklı. Ama modelin nispeten yeniyse, sadece ekran/dokunmatik sorunu varsa, yetkili ya da sağlam bir teknik serviste onarım çok daha ucuza gelir ve yıllarca kullanırsın.
Dostum bütçen çok zorlanıyorsa önce tamir ettir, kenara para biriktirirken idarelik kullan; bütçen rahatsa direkt ileride yeni iPhone’a geçmeyi planlayabilirsin. Ben genelde modeli 4–5 yılı geçtiyse tamir yerine yeni cihaza geçmeyi tercih ediyorum.