Bunun yüzünden 2 oyunu sildim, artık korkarak oynuyorum, leveli geçemiyorum, hiçbir tuşa basamadığım için aşağı yukarı indirip kaldırmam lazım ama algılamıyor
2 ay
bazı oyunlar joystickin üzerindeki artı biçimindeki tuşlarla oynanır
bazıları da analog denilen o siyah çubuklarla oynanır
mesela maç oyununu ikisi ile de oynayabilirsin
ama bir ilerlemeli macera oyununda konsol oyunu analoglarla oynatır
diğer artı gibi görünen tuşlar yardımcı rol üstlenir silah değiştirmek can kullanmak gibisinden
bu yüzden farklı bir oyun dene
o oyunda da aynı hatayı veriyorsa kol arızalıdır
şu da olablir oyun ayarlarına girdiğinde kullandığın tuşa bir hareket atamamışta olabilirsin
yani bu tuşla şu hareketi yapmak istiyorum giibisinden bir atama yapabilirsin
böyle bir imkan varsa bi dene
daha önceden çalışıyordu şimdi bozuldu diyorsan kol sağlamdır
çünkü kolun bozulması için hasar alması gereklidir
iyi oyunlar dilerim
Çok sağol abi
Abi 1. Oyunda hareket etmiyordu 2. Oyunda tusa cevirip hareket ettim kol bozuk değil yani
Ama 1. Oyunu silmeseydim keşke kontrol ayarlarinda belki duzeltebilirdim
her oyunun kendi kontrol ayarları vardır
bir oyunda yürüdüğün tuş diğer oyunda farklı bir özelliğe bürünebilir
kolun çalıştığına sevindim
oyunu sildiğin için de üzüldüm
oyununu tekrar yükleyebilirsin istersen
düzelecek bir duruma benziyor
Kardeşim Berat, baya sinir bozucu bir durum, çok iyi anladım seni. 🎮
Kardeşim büyük ihtimalle sorun joystick'in “d-pad” tuşlarında değil, analoglarda ya da oyunun kontrol ayarlarında. Bazı oyunlar menüde sadece analogla (sol çubukla) hareket ettiriyor, yukarı-aşağı tuşları çalışmıyor gibi geliyor. Bir de joystick’te “stick drift” ya da temas sorunu varsa bastığını algılamıyor olabilir.
Kardeşim şunları dene: başka bir oyunda menüde yukarı-aşağı dene, sonra joystick’i başka porta tak, mümkünse farklı kol ile de dene. Eğer diğer oyunlarda da aynıysa sorun kolda; sadece bazı oyunlarda oluyorsa kontrol ayarlarına bakman gerekiyor.
Cevap
1Cevap
Kol bozuktur
Cakma mi acaba
Ondan mi algılamıyor
joistikte çünkü
Ne yapmam lazim benim o zaman
ayarlardan değiştir oyun içinde
Abi ayarlardan ne yapmam laİm
oyun ayarlarından kontrol ayarlarına gir değiştir
Tamam abi bi deniyim bunun icin 25 gb lik bir harika oyunu sildim baya üzüldüm
aferun uşak
Abi inanmıyorum valla oldu peki diger sildigim oyunuda yuklesrm ondada yapabilir miyim bunu
dene ve gör
Abi sen olmasan oyunu silmistim cok sagol valla
Bu oyunla beraber 2 oyun silmis olacaktim ama 1 oyun silmis oldum
hshahaha
😂😂
hadi iyi oynamalar
Saol abim
abinde olduk güzel hahaha berat ismi salmadı yakamı ndjdjdk
Birsey demedim abi iyilik yaptin mutlu ettin beni bugün baya ondan abi dedim büyüksün de zaten😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?